Технічний нагляд за наданням будівельних послуг по об’єкту: Поточний ремонт покрівлі адміністративної будівлі за адресою: вул. Одеська, № 8, село Крива Балка, район Миколаївський, Миколаївська область (ДК 021:2015 - 71520000-9 – Послуги з нагляду за

Дата: 28.07.2025 13:55
Кількість переглядів: 48

ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі 28.07.2025 р. Підстава для публікації обгрунтування: постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. N 631 і від 11 жовтня 2016 р. N 710», постанова Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Веснянська сільська рада Миколаївського району Миколаївської області (адреса:57134, вул. Центральна, буд. 6, с-ще Весняне, Миколаївський р-н., Миколаївська обл.) інформує про повторне проведення закупівлі: Технічний нагляд за наданням будівельних послуг по об’єкту: Поточний ремонт покрівлі адміністративної будівлі за адресою: вул. Одеська, № 8, село Крива Балка, район Миколаївський, Миколаївська область (ДК 021:2015 - 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт). Код ЄДРПОУ: 20883438 Вид процедури: Відкриті торги з особливостями Згідно з пунктом 10 Особливостей замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі — послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. грн, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. грн, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. грн, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу», з урахуванням положень, визначених цими особливостями. З метою задоволення потреби на 2025 рік у послугах за предметом закупівлі: Технічний нагляд за наданням будівельних послуг по об’єкту: Поточний ремонт покрівлі адміністративної будівлі за адресою: вул. Одеська, № 8, село Крива Балка, район Миколаївський, Миколаївська область (ДК 021:2015 - 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт) та враховуючи очікувану вартість предмета закупівлі, що в сумі за рік перевищує 100 000,00 грн. необхідно провести відкриті торги у порядку визначеному Особливостями. Ідентифікатор закупівлі - UA-2025-07-28-005341-a Очікувана вартість закупівлі – Відповідно до пункту 14 Особливостей Закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Абзацом 3 частини 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Кошти на покриття витрат, пов’язаних з виконанням функцій замовника, враховуються у вартості будівництва. Відповідно до п. 5.8.13 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва” (далі – ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) главою 10 зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва передбачаються кошти на утримання служби замовника у розмірі, як правило, 2,5 відсотків від підсумку графи 7 глав 1-9 зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва. Розраховані таким чином кошти є лімітом, в межах якого складається кошторис витрат на утримання служби замовника і затверджується організацією вищого рівня. Витрачання зазначених коштів здійснюється на підставі кошторису пропорційно обсягам виконаних робіт. При цьому, згідно  листа від 04.10.2000  N 7/7-1010 державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України «Про врахування коштів на утримання служби замовника в інвесторській кошторисній документації» витрати на здійснення технічного нагляду  будівництва усереднено вираховуються – 75% від загальних витрат на утримання служби Замовника, але до 1,5% від підсумку графи 7 глав 1-9 зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва. Вартість послуг/закупівлі : Технічний нагляд за наданням будівельних послуг по об’єкту: Поточний ремонт покрівлі адміністративної будівлі за адресою: вул. Одеська, № 8, село Крива Балка, район Миколаївський, Миколаївська область (ДК 021:2015 - 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт) складає не більше 1,5% від глав 1-9 зведеного кошторисного розрахунку підрядної організації та дорівнює 16 400,00 грн. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення визначено Законом України «Про Місцевий бюджет України на 2025 рік» за КПК 0110150 за КЕКВ 2240 відповідно до бюджетного запиту на 2025 рік. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі Технічний нагляд за наданням будівельних послуг по об’єкту: Поточний ремонт покрівлі адміністративної будівлі за адресою: вул. Одеська, № 8, село Крива Балка, район Миколаївський, Миколаївська область (ДК 021:2015 - 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт) В місцях де Додаток №1 містить посилання на конкретну торгівельну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи торгові марки, патенти, типи або конкретне місце погодження чи спосіб виробництва, в № Ч.ч. Найменування послуг і витрат Одиниця виміру Кількість 1 2 3 4 1 Розбирання поясків, сандриків, жолобів, відливів, звисів тощо з листової сталі (коник) м 87,7 2 Розбирання поясків, сандриків, жолобів, відливів, звисів тощо з листової сталі м 179,42 3 Розбирання покриттів покрівлі з хвилястих азбестоцементних листів м2 640 4 Розбирання лат [решетування] з брусків з прозорами м2 640 5 Розбирання крокв зі стояками та підкосами з дощок м2 640 6 Улаштування крокв і мауерлатів з колод м3 7,02 7 Улаштування лат [решетування] з прозорами із дощок і брусків під покрівлю з листової сталі м2 640 8 Антисептування водними сумішами покриттів м2 640 9 Улаштування прокладної гідроізоляції в один шар м2 640 10 Монтаж покрівельного покриття з профільованого листа ПК-35, поліестер 0,5 мм коричневого кольору при висоті будівлі до 25 м м2 640 11 Улаштування з листової сталі коників м 87,7 12 Навішування водостічних труб, колін, відливів і лійок з готових елементів м 191,42 13 Навантаження сміття вручну т 19,9 14 Перевезення сміття до 15 км т 19,9 важати наявним вираз «або еквівалент» ВИМОГИ ДО УЧАСНИКА 1. Для надання послуг з технічного нагляду та виконання окремих функцій Замовника Виконавець зобов’язаний: - Забезпечити контроль якості і об’ємів надання послуг по об’єкту будівництва; - Брати участь у контрольних обмірах, що проводяться під час перевірок органами державного нагляду, відомчими інспекціями, надання для цього необхідних документів; - Самостійно проводити контрольні обміри на об’єкті будівництва; - Перевіряти та підписувати акти приймання наданих будівельних послуг за формою КБ-2в та довідки про вартість наданих будівельних послуг та витрати за формою КБ-3, а також достовірність наданих сертифікатів на використані матеріали; - Перевіряти видаткові накладні вартості використаних матеріалів, а також розрахунки загальновиробничих та інших витрат; - Оформлювати акти із переліком послуг, наданих з недоліками; 2. При наданні послуг учасник повинен дотримуватися вимог законодавства з охорони праці. 3. Учасник погоджується з проєктом договору про закупівлю викладеного у Додатку № 2 до тендерної документації. 4. Надати гарантійний лист (відповідного зразка) від імені Учасника у складі тендерної пропозиції Зразок гарантійного листа. Гарантійний лист Ми (Я), _________________ у разі отримання повідомлення про намір укласти договір та укладення Договору із Замовником про надання послуг згодні(ен) та підтверджуємо(ю) свою можливість і готовність виконувати усі вимоги Замовника, зазначені у цій тендерній документації. Дата: _____________ ________________ (підпис)

« повернутися

Код для вставки на сайт

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь