Технічний нагляд за наданням будівельних послуг по об’єкту: Поточний ремонт дорожнього покриття від вулиці Набережна буд. 15 до вулиці Центральна буд. 49 у селі Сливине Миколаївського району Миколаївської області (ДК 021:2015 - 71520000-9 – Послуг
Дата: 02.12.2024 12:05
Кількість переглядів: 15
ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі 02.12.2024 р. Підстава для публікації обгрунтування: постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. N 631 і від 11 жовтня 2016 р. N 710», постанова Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Веснянська сільська рада Миколаївського району Миколаївської області (адреса:57134, вул. Центральна, буд. 6, с-ще Весняне, Миколаївський р-н., Миколаївська обл.) інформує про проведення закупівлі: Технічний нагляд за наданням будівельних послуг по об’єкту: Поточний ремонт дорожнього покриття від вулиці Набережна буд. 15 до вулиці Центральна буд. 49 у селі Сливине Миколаївського району Миколаївської області (ДК 021:2015 - 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт) Код ЄДРПОУ: 20883438 Вид процедури: Закупівля без використання електронної системи Для задоволення потреби на 2024 рік у послугах за предметом закупівлі Технічний нагляд за наданням будівельних послуг по об’єкту: Поточний ремонт дорожнього покриття від вулиці Набережна буд. 15 до вулиці Центральна буд. 49 у селі Сливине Миколаївського району Миколаївської області (ДК 021:2015 - 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт), необхідно провести закупівлю шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та / або електронного каталогу для закупівлі товару на підставі підпункту 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). Ідентифікатор закупівлі - UA-2024-12-02-003367-a Очікувана вартість закупівлі – Відповідно до пункту 14 Особливостей Закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Абзацом 3 частини 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Для задоволення потреби на 2024 рік у послугах за предметом закупівлі: Технічний нагляд за наданням будівельних послуг по об’єкту: Поточний ремонт дорожнього покриття від вулиці Набережна буд. 15 до вулиці Центральна буд. 49 у селі Сливине Миколаївського району Миколаївської області (ДК 021:2015 - 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт), вартість послуг складає не більше 1,5% від глав 1-9 зведеного кошторисного розрахунку підрядної організації та дорівнює 7 835,00 грн. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення визначено Законом України «Про Місцевий бюджет України на 2024 рік» за КПК 7461 за КЕКВ 2240 відповідно до бюджетного запиту на 2024 рік. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі В місцях де Додаток №4 містить посилання на конкретну торгівельну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи торгові марки, патенти, типи або конкретне місце погодження чи спосіб виробництва, вважати наявним вираз «або еквівалент». № Ч.ч. Найменування послуг і витрат Одиниця виміру Кількість 1 2 3 4 1 Улаштування дорожніх корит коритного профілю з застосуванням екскаваторів, глибина корита до 250 мм м2 615 2 Перевезення ґрунту до 10 км т 196,8 3 Улаштування підстильних та вирівнювальних шарів основи з ЩПС С-7 (ср 12 см) м3 73,8 4 Улаштування покриття з гарячих асфальтобетонних сумішей асфальтоукладальником при ширині смуги до 3, 5 м [верхнього шару товщиною 50 мм]. м2 482 5 На кожні 5 мм змінення товщини шару додаваті або виключати до норми 18-44-3 (додавати до 6 см) м2 482 6 Улаштування укріпних смуг по краях дорожніх покриттів шириною 0,5 м та 0,75 м, товщиною 10 см з ЩПС м2 133 7 На кожний 1 см зміни товщини шару додавати або виключати до норми 18-54-5 виключати до 6 см м2 -133 ВИМОГИ ДО УЧАСНИКА 1. Для надання послуг з технічного нагляду та виконання окремих функцій Замовника Виконавець зобов’язаний: - Призначити наказом відповідального виконавця - сертифікованого інженера з технічного нагляду за будівництвом, який повинен мати кваліфікаційний сертифікат інженера технічного нагляду відповідно до законодавства України на весь час надання послуг на об’єкті будівництва; - Забезпечити контроль якості і об’ємів надання послуг по об’єкту будівництва; - Брати участь у контрольних обмірах, що проводяться під час перевірок органами державного нагляду, відомчими інспекціями, надання для цього необхідних документів; - Самостійно проводити контрольні обміри на об’єкті будівництва; - Перевіряти та підписувати акти приймання наданих будівельних послуг за формою КБ-2в та довідки про вартість наданих будівельних послуг та витрати за формою КБ-3, а також достовірність наданих сертифікатів на використані матеріали; - Перевіряти видаткові накладні вартості використаних матеріалів, а також розрахунки загальновиробничих та інших витрат; - Оформлювати акти із переліком послуг, наданих з недоліками; 2. При наданні послуг учасник повинен дотримуватися вимог законодавства з охорони праці. 3. Учасник погоджується з проєктом договору про закупівлю викладеного у Додатку № 5 до тендерної документації. 4. Надати гарантійний лист (відповідного зразка) від імені Учасника у складі тендерної пропозиції Зразок гарантійного листа. Гарантійний лист Ми (Я), _________________ у разі отримання повідомлення про намір укласти договір та укладення Договору із Замовником про надання послуг згодні(ен) та підтверджуємо(ю) свою можливість і готовність виконувати усі вимоги Замовника, зазначені у цій тендерній документації. Дата: _____________ ________________ (підпис)