Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Нова від буд. №2 до буд. 24 у с. Сливине Миколаївського району Миколаївської області (ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізнични
Дата: 13.11.2023 16:47
Кількість переглядів: 80
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі Підстава для публікації обгрунтування: постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. N 631 і від 11 жовтня 2016 р. N 710», постанова Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Веснянська сільська рада Миколаївського району Миколаївської області (57134, Україна , Миколаївська обл., Миколаївський район, селище Весняне, вулиця Центральна буд. 6; Код ЄДРПОУ - 20883438; категорія - юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.) інформує про проведення закупівлі: Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Нова від буд. №2 до буд. 24 у с. Сливине Миколаївського району Миколаївської області (ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь ), UA-2023-11-13-013942-a. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення визначено відповідно до затвердженого кошторису Веснянської сільської ради Миколаївського району Миколаївської області , згідно Рішення сесії від 08.11.2023 р.№2 «Про внесення змін до бюджету Веснянської територіальної громади на 2023 р.» Очікувана вартість закупівлі – відповідно до п. 14 Особливостей та статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Очікувана вартість предмета закупівлі здійснювалась згідно кошторисної документації та складає 1 386 000,00 грн. з ПДВ. Вид процедури: Згідно з пунктом 10 Особливостей замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі — послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. грн, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. грн, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. грн, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу», з урахуванням положень, визначених цими особливостями. З метою задоволення потреби на 2023 рік у роботах за предметом закупівлі: та враховуючи очікувану вартість предмета закупівлі Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Нова від буд. №2 до буд. 24 у с. Сливине Миколаївського району Миколаївської області (ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь ) за об’єктом необхідно провести відкриті торги у порядку визначеному Особливостями. Обґрунтування необхідності закупівлі даного виду робіт : потреба у роботах за предметом закупівлі Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Нова від буд. №2 до буд. 24 у с. Сливине Миколаївського району Миколаївської області (ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь ) здійснюється відповідно до п.1.1 розділу 1.Загальні положення Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів, затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23 вересня 2003 року № 154 (із змінами), роботи з ремонту та утримання об’єктів благоустрою мають бути спрямовані на забезпечення та збереження їх технічного та естетичного стану, підвищення експлуатаційних якостей та продовження їх строків служби. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб у закупівлі з урахуванням вимог законодавства. Технічні, якісні та кількісні характеристики відображені в тендерній документації. Послуги повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ, ГОСТ та чинному законодавству. № Ч.ч. Найменування послуг і витрат Одиниця виміру Кількість 1 2 3 4 1 Улаштування дорожнiх корит коритного профiлю з застосуванням екскаваторiв, глибина корита до 250 мм м2 1260 2 Перевезення сміття до 2 км т 415,8 3 Улаштування підстильних та вирівнювальних шарів основи з піщано-гравійної суміші, жорстви (товщиною 12 см) м3 151,2 4 Улаштування покриття з гарячих асфальтобетонних сумішей асфальтоукладальником при ширині смуги до 3, 5 м [верхнього шару товщиною 50 мм]. м2 1080 5 На кожні 5 мм змінення товщини шару додавати або виключати до норми 18-44-3 до 6см м2 1080 В місцях де Додаток №3 містить посилання на конкретну торгівельну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи торгові марки, патенти, типи або конкретне місце погодження чи спосіб виробництва, вважати наявним вираз «або еквівалент». Вимоги: 1. Учасник у складі тендерної пропозиції надає лист в довільній формі, щодо згоди з вимогою Замовника: - Учасник зобов’язується надати послуги з поточного ремонту відповідно до вимог Технічного завдання (Додаток № 3 до тендерної документації), а також діючих стандартів ДБН, ДСТУ, ТУ, СНіП, і т.д. - Учасник зобов’язується виконувати вимоги осіб, уповноважених здійснювати нагляд за наданням послуг. - Учасник зобов’язується надати послуги з поточного ремонту з дотриманням державних стандартів, норм, правил у сфері безпеки та охорони дозвілля і безпеки дорожнього руху. - Учасник зобов’язується після надання послуг забезпечити прибирання та вивіз сміття з території надання послуг протягом 1 (одного) дня. - Учасник самостійно забезпечує збереження власних матеріалів, інструментів, обладнання, необхідного для надання послуг. - Учасник несе відповідальність за пошкодження комунікаційних та інженерних мереж, а також іншого майна, яке знаходиться на території виконання послуг. -Учасник надає згоду з проєктом договору про закупівлю викладеного у Додатку № 4 до тендерної документації. 2. Переможець закупівлі повинен надати кошторисну документацію до договору викладеного у Додатку № 4 до тендерної документації ( шляхом завантаження через електронну систему закупівель, як документи переможця закупівлі).