Веснянська громада
Миколаївська область, Миколаївський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля Служба автомобільних доріг у Миколаївській області, код згідно з ЄДРПОУ 25878206

Дата: 15.08.2022 12:14
Кількість переглядів: 189

                                                                                                                    (дата офіційного опублікування в Єдиному

                                                                                                        реєстрі з оцінки впливу на довкілля

                                                                                                                 (автоматично генерується програмними

                                                                                                     засобами ведення Єдиного реєстру

                                                                                        з оцінки впливу на довкілля,

                                                                                                                 не зазначається суб’єктом господарювання)

                                                                                                          (реєстраційний номер справи про оцінку

                                                                                                            впливу на довкілля планованої діяльності

                                                                                                             (автоматично генерується програмними

                                                                                                   засобами ведення Єдиного реєстру

                                                                                     з оцінки впливу на довкілля,

                                                                                               для паперової версії зазначається

                                                                                     суб’єктом господарювання)

 

ПОВІДОМЛЕННЯ

про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

Служба автомобільних доріг у Миколаївській області,

код згідно з ЄДРПОУ 25878206

(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи – підприємця, ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті)

 

інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля

1. Інформація про суб'єкта господарювання

54029, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Галини Петрової, будинок 2-А, телефон: +38 (0512) 53-61-40, e-mail:sadmk@ukravtodor.gov.ua_____________

(місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону)

 

2. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи.

Планована діяльність, її характеристика.

Служба автомобільних доріг у Миколаївської області відповідно до Схеми планування території Миколаївської області, затвердженоїрішенням обласної ради від 21 листопада 2008 року № 21 та Генеральним планом міста Миколаєва, затвердженогорішенням Миколаївської міської ради від 18.06.09 №35/18 планує здійснити будівництво новоїтранспортної розв’язки у різних рівнях на примиканні мостового переходу через річку Південний Буг в місті Миколаєві до автомобільної дороги М-14 Одеса - Мелітополь - Новоазовськ (на м. Таганрог) (км 121+360).

 

Технічна альтернатива 1

Транспортна розв’язка типу неповного листа конюшини.

Транспортна розв’язка виконана за схемою неповного листа конюшини з одним шляхопроводом та з’їздами, що забезпечують примикання  підходів мостового переходу через р. Південний Буг до автомобільної дороги М-14 Одеса - Мелітополь - Новоазовськ (на м. Таганрог).

Кількість з’їздів транспортної розв’язки – 7 (в тому числі 5 лівоповоротних та 2 правоповоротних).

 

Технічна альтернатива 2

Транспортна розв’язка лінійного типу перетину.

Транспортна розв’язка лінійного типу виконана з трьома шляхопроводами та з’їздами, що забезпечують примикання  підходів мостового переходу через р. Південний Буг до автомобільної дороги М-14 Одеса - Мелітополь - Новоазовськ (на м. Таганрог).

Кількість з’їздів транспортної розв’язки – 7 (в тому числі 5 лівоповоротних та 2 правоповоротних).

 

Технічна альтернатива 3

Транспортна розв’язка з розподільчим кільцем.

Транспортна розв’язка з розподільчим кільцем з двома шляхопроводами та з’їздами, що забезпечують примикання  підходів мостового переходу через р. Південний Буг до автомобільної дороги М-14 Одеса - Мелітополь - Новоазовськ (на м. Таганрог).

Кількість з’їздів транспортної розв’язки – 6 (всі правоповоротні).

 

3. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи:

Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1.

Місце розташування транспортної розв’язки визначено в ув’язці з підходами до мостового переходу через річку Південний Буг, що проектується.

Транспортна розв’язка розташована на км 121 ÷ км 122 автомобільної дороги М-14 Одеса - Мелітополь - Новоазовськ (на м. Таганрог) та примикає до траси мостового переходу на ПК 13+34.

 

Місцепровадженняпланованоїдіяльності: територіальна альтернатива 2.

Місце розташування транспортної розв’язки – на км 123 ÷ км 124  автомобільної дороги М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ – (на Таганрог), яке була схвалене в ТЕО «Будівництво мостового переходу через річку Південний Буг в місті Миколаєві, Миколаївська область» розпорядженням КМУ від 11 липня 2013 р. № 511-р.

 

4. Соціально-економічний вплив планованої діяльності:

Проєкт передбачає забезпечення безперебійного транспортного сполучення і поліпшення дорожньо-транспортної мережі на півдні України. Даний проект визнаний одним з пріоритетних проектів серед п'яти обхідних проектів «Державної цільової економічної програми розвитку автомобільних доріг муніципального (загального) користування державного значення на 2018-2022 роки».

Реалізація проекту поліпшить умови життєдіяльності міського середовища та експлуатації міського, приміського та транзитного автотранспорту, дозволить знизити вже існуючі концентрації забруднюючих речовин по місту Миколаєву за рахунок перерозподілу транспортних потоків на мостових переходах та забезпечить істотне поліпшення режиму транспортного руху з виведенням в подальшому транзитного руху за межі міста та більш рівномірного руху транспорту, що позитивно вплине на функціональність та ефективність роботи міської транспортної інфраструктури.

Ефективне функціонування транспортної системи сприятиме розвитку промисловості, сільського господарства та інших сфер виробництва, забезпечить сталий розвиток у районі тяжіння автомобільної дороги та мостового переходу, держави загалом. Миколаївська область є важливою для держави діяльністю, яка у повній мірі відповідає визнаному пріоритетному загальнодержавному напрямку розвитку транспортно-дорожнього комплексу України.

При проведенні будівництва об’єкту вирішується комплекс містобудівних та соціально-економічних заходів, а саме:

1. Реалізуються плани територіального та соціального розвитку на державному, регіональному (область, район), та місцевому рівнях (міська та сільські громади).

2. Поліпшиться доступність та рівень послуг транспортної інфраструктури, як для транзитного (міждержавного та міжобласного), так і місцевого та міського пасажирського транспорту.

3. Буде створено сприятливі умови для покращення експлуатаційних показників та зменшення шкідливих викидів від роботи автотранспорту.

4. Буде розвантажено від впливу транзитного автотранспорту вулиці міста та прилеглих сільських населених пунктів.

5. Істотно зменшиться негативний вплив на здоров’я населення та навколишнє середовище, підвищиться рівень екологічної безпеки за рахунок покращення експлуатаційних якостей автомобільної дороги, забезпечення оптимальної швидкості дорожнього руху та передбачення природоохоронних заходів.

6. Підвищиться рівень надання послуг та комфортність дорожнього руху

Планована діяльність забезпечить екологічне оздоровлення прилеглої до автомобільної дороги території, підвищить безпеку дорожнього руху та складе передумови для сталого розвитку району проходження траси дороги на визначеній ділянці.

 

5. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо):

Планована діяльність включає в себе:

  • нове будівництво транспортної розв’язки у різних рівнях;
  • благоустрій та озеленення в межах виконання робіт;
  • проведення протиерозійних заходів.

Транспортна розв’язка, що проектується, відноситься, згідно з ДБН В.2.3-4:2015, до транспортної розв’язки І класу, і буде мати наступні параметри:

Основні технічні параметри:

 

Ч.ч.

Найменування

Од. виміру

Показники

  1.  

Народногосподарське значення дороги

-

Міжнародна автомобільна дорога загального користування державного значення

  1.  

Вид будівництва

-

Нове будівництво

  1.  

Клас транспортної розв’язки

-

І

  1.  

Категорії доріг, що перетинаються

 

Іб – Іб

  1.  

Клас наслідків (відповідальності)

-

СС3

  1.  

Будівельна довжина ділянки в межах автомобільної дороги М-14 Одеса - Мелітополь - Новоазовськ (на м. Таганрог)

км

3,430

  1.  

Прогнозована інтенсивність руху(потужність об’єкта) на 2043 р. (в транспортних одиницях):

  • в напрямку м.Одеса – м.Миколаїв
  • в напрямку м.Миколаїв – м. Херсон
  • в напрямку м.Херсон – м.Одеса
  • в напрямку м.Миколаїв – м.Одеса
  • в напрямку м.Херсон – м.Миколаїв

авт./добу         

 

 

 

3341

3265

23413

3228

3418

  1.  

Кількість з‘їздів транспортної розв‘язки

  • лівоповоротних
  • правоповоротних

-

 

5

2

  1.  

Кількість з‘їздів транспортної розв‘язки

  • односмугових
  • двосмугових

-

 

3

4

  1.  

Загальна ширина з‘їздів (проїзної частини)

  • односмугових
  • двосмугових

м

 

6

7.5

  1.  

Загальна довжина з‘їздів:

  • лівоповоротних
  • правоповоротних

м

 

2822

1611

  1.  

Штучні споруди (шляхопроводи)

-

3

  1.  

Водопропускні труби

-

5

  1.  

Перевлаштування інженерних комунікацій (кількість перетинів)

-

5

  1.  

Дорожній одяг (орієнтовно)

м2

45690

  1.  

Найбільший поздовжній похил на з’їздах

60

  1.  

Черговість будівництва

черга

в одну чергу

  1.  

Загальна площа земельної ділянки, що необхідна для будівництва об’кту (орієнтовно):

  • в тому числі відведена під будівництво:

га

27,5

 

4,7

 

6. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами:

Щодо технічної альтернативи 1.

Дотримання санiтаpнo-гiгiєнiчних, пpoтипoжeжних, мiстoбудiвних та тepитopiальнихoбмeжeннь згідно з чинними закoнoдавчo-пpавoвими актами i нopмативнимидoкумeнтами, зокрема:

 - обмеження впливу на повітряне середовище шляхом дотримання вимог неперевищення гранично допустимих концентрацій (ГДК) шкідливих речовин в атмосферному повітрі та допустимих рівнів шуму, а також встановлення санітарно-захисних зон (СЗЗ);

- обмеження впливу на водне середовище відповідно до Водного кодексу України і чинних нормативно-правових актів щодо умов скидання стічних вод, попередження забруднення водного середовища та збереження водності річок;

- обмеження впливу на рослинний і тваринний світ, тобто законодавчі вимоги щодо збереження різноманітності об'єктів рослинного й тваринного світу; щодо збереження умов місцезростання об’єктів рослинного світу; щодо запобігання небажаним змінам природних рослинних угруповань та негативному впливу на них господарської діяльності;

- обмеження впливу на ґрунти – законодавчі вимоги щодо захисту сільськогосподарських угідь, лісових земель та чагарників від необґрунтованого їх вилучення для інших потреб; щодо захисту земель від ерозії, підтоплення, заболочування, пересушення, ущільнення, забруднення;

 - врахування специфіки впливу транспортної розв’язки і автомобільної дороги на навколишнє середовище відповідно до ГБН.В.2.3-218-007-2012 «Екологічні вимоги до автомобільних доріг (проектування)»;

- перевлаштування інженерних комунікацій, що будуть порушені при проведенні будівельних робіт - згідно технічних умов експлуатуючих організацій. Дотримання розмірів охоронних зон інженерних комунікацій;

 - організація спеціально відведених та відповідно обладнаних місць для тимчасового зберігання кожного окремого виду відходів згідно з їх характеристикою небезпеки та відповідно до вимог діючих санітарно-гігієнічних норм і правил з подальшою передачею спеціалізованим підприємствам відповідно укладених угод;

- забезпечення санітарних норм шумового тиску на межі найближчої житлової забудови.

 

Щодо технічної альтернативи 2 та 3.

Екологічні та інші обмеження аналогічні, як для технічної альтернативи 1.

 

Щодо територіальної альтернативи 1:

Дотримання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки.

Дотримання відстаней від ділянки автомобільної дороги до житлової забудови відповідно до п.4.14, табл.2. ГБН.В.2.3-218-007:2012 «Екологічні вимоги до автомобільних доріг» та п. 5.26 ДСП 173 «Державні санітарні правила планування та забудови населених пунктів».

 

Щодо територіальної альтернативи 2:

Обмеження аналогічні, як для територіальної альтернативи 1.

 

7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами:

Впровадження ефективних технологічних, санітарно-технічних та організаційних рішень. Виконання робіт проводиться з врахуванням вимог по збереженню навколишнього середовища та запобіганню виникнення аварій та надзвичайних ситуацій.

 

Щодо технічної альтернативи 1.

В підготовчий період необхідно виконати роботи з відчуження та відведення для потреб будівництва нових земельних ділянок у порядку, визначеному Законом України «Про відчуження земельних ділянок, інших об’єктів нерухомого майна, що на них розміщені, які перебувають у приватній власності, для суспільних потреб чи з мотивів суспільної необхідності», звільнення їх від нерухомого майна.

До початку виконання робіт на об’єкті потрібно виконати підготовчі роботи згідно ДБН А.3.1-5-2016 „Організація будівельного виробництва”:

- виконання необхідних організаційно-фінансових заходів;

 - створення геодезичної основи будівництва;

 - розчищення території будівельного майданчика;

 - планування території;

 - облаштування будмайданчиків;

 - влаштування технологічних доріг для руху будівельної техніки та монтажних майданчиків для встановлення будівельних кранів;

- перевлаштування та/або винесення інженерних мереж і комунікацій за межі будівництва;

- видалення небажаної деревної та чагарникової порослі в існуючій смузі відчуження автодороги з проведенням компенсаційних заходів з відновлення зелених насаджень;

- зняття, зберігання та перенесення рослинного шару ґрунту для подальшої рекультивації будівельного майданчика;

- щодо протидії зсувам, підтопленню, вжиття охоронних, відновлювальних, захисних та компенсаційних заходів.

Захисні заходи: укріплення укосів та узбіч (запобігає утворенню та проявам водної і вітрової ерозії на укосах земляного полотна; дозволяє знизити впливи транспортного руху).

 

Щодо технічної альтернативи 2 та 3.

Аналогічно до технічної альтернативи 1.

 

Щодо територіальної альтернативи 1

Топографо-геодезичні, інженерно-геологічні, гідрологічні та екологічні вишукування виконуватимуться у повному обсязі. Проектні рішення забезпечуватимуть вжиття охоронних, відновлювальних, захисних та компенсаційних заходів.

 

Щодо територіальної альтернативи 2:

Аналогічно до територіальної альтернативи 1.

 

8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля.

Щодо технічної альтернативи 1

Джерелами потенційного впливу планованої діяльності на навколишнє середовище є: автомобільна дорога, транспортна розв’язка зі з’їздами та шляхопроводи, як інженерні споруди; транспортний рух; технологічні процеси будівництва і утримання об’єкту дороги.

Можливі впливи планованої діяльності на довкілля при проведенні будівельних робіт:

- геологічне середовище:зміна природного стану земель у межах тимчасової та постійної смуги відведення;

- клімат та мікроклімат: не передбачається;

 - повітряне середовище: викиди відпрацьованих газів від двигунів будівельних машин та механізмів, шум та вібрація;

- водне середовище:зміни умов поверхневого стоку, забруднення водного середовища стічними водами, які містять нафтопродукти та інші хімічні сполуки;

- ґрунти: хімічне забруднення, забруднення відходами будівництва;

 - рослинний і тваринний світ, заповідні об’єкти: зміни існуючого стану біологічних та екологічних систем в зоні будівництва, шум, аерозольні випадіння;

- навколишнє соціальне середовище: створення нових робочих місць (позитивні впливи), негативні впливи відсутні;

 - навколишнє техногенне середовище: негативні впливи відсутні.

 

При експлуатації транспортної розв’язки та автомобільної дороги можливі наступні впливи:

- геологічне середовище: не передбачається;

 - клімат та мікроклімат: не передбачається;

 - повітряне середовище: забруднення викидами відпрацьованих газів двигунів автомобілів, шум та вібрація від автомобільного транспорту;

 - водне середовище: забруднення водного середовища скидами зливових і талих стічних вод з дорожнього покриття, які містять нафтопродукти та інші хімічні сполуки.

- ґрунти: забруднення твердими частками від зносу автомобільних шин та покриття автодороги, хімічне забруднення від викидів автотранспорту, забруднення сміттям та хімічними елементами, що входять до складу протипожежних матеріалів;

 - рослинний і тваринний світ, заповідні об’єкти: негативний вплив на стан біологічних та екологічних систем в межах захисної смуги автомобільної дороги, шум, аерозольні випадіння;

- навколишнє соціальне середовище: покращення умов проживання населення в зонітяжінняпроектованоїділянки; підвищенняiнвeстицiйноїпривабливості району проходження траси дороги;

 - навколишнє техногенне середовище: поліпшення транспортної інфраструктури, планована діяльність не матиме негативного впливу на об'єкти архітектурної, археологічної та культурної спадщини.

 

Щодо технічної альтернативи 2 та 3.

Аналогічно до технічної альтернативи 1.

 

Щодо територіальної альтернативи 1:

При виконанні підготовчих та будівельних робіт, а також у процесі експлуатації ділянки автодороги можливі понаднормові впливи, за рахунок розташування житлової забудови в зоні впливу автомобільної дороги.

 

Щодо територіальної альтернативи 2:

Аналогічно до територіальної альтернативи 1.

 

9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії та видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля»):

Планова діяльність підприємства належить до першої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля у відповідності до пункту 7 частини 2 статті 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля», а саме: будівництво автомобільних доріг загального користування державного та місцевого значення, що мають чотири чи більше смуги руху, або реконструкція та/або розширення наявних смуг руху до чотирьох і більше, за умови їхньої безперервної протяжності 10 кілометрів і більше; автомобільних доріг першої категорії.

 

10. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав): Підстави для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля - відсутні.

 

11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля:

Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з ОВД, буде виконаний у відповідності із п. 2 ст. 6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля»2059-VIII від 23 травня 2017 року.

Планується провести дослідження впливу планової діяльності на повітря, ґрунт, рослинний та тваринний світ, техногенне та соціальне середовище під час будівництва та експлуатації об'єкту.

Зокрема, планується провести дослідження впливу на повітряне, водне, геологічне середовища та ґрунт, а також соціальне і техногенне середовища, рослинний та тваринний світ у межах ділянки, клімат, передбачається виконання розрахунків розсіювання шкідливих речовин в атмосферному повітрі, аналіз концентрації шкідливих речовин на межі санітарно-захисної зони і на межі житлової забудови, розрахунків ризиків та рівнів шуму. Розроблення заходів по зниженню негативних впливів на довкілля та покращення екологічного благополуччя.

 

12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості:

Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає:

  • підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля;
  • проведення громадського обговорення планованої діяльності;
  • аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;
  • надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту;
  • врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.

У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.

Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.

Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.

На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.

Тимчасово, на період дії та в межах території карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби (COVID-19), спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, до повного його скасування та протягом 30 днів з дня скасування карантину, громадські слухання не проводяться і не призначаються на дати, що припадають на цей період, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля.

 

13. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля

Протягом 20 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльностів Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій.

У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.

 

14. Рішення про провадження планованої діяльності

Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде:

Висновок з оцінки впливу на довкілля,

(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)

що видаєтьсяМіністерством захисту довкілля та природних ресурсів України.

Інші документи дозвільного характеру, передбачені законодавством, за умови що вони не передбачають встановлення (затвердження) змін у діяльності, затвердженій (схваленій) рішенням про провадження планованої діяльності або подовження строків її провадження (згідно пункту 9 статті 9 ЗУ «Про оцінку впливу на довкілля»)

(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)

 

15. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до:

Міністерствазахистудовкілля та природнихресурсівУкраїни. Адреса: 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, буд.35. Департаменту екологічноїоцінки, контролю та екологічнихфінансів, відділуоцінкивпливу на довкілля. Тел./факс: (044) 206-31-40, (044) 206-31-50. Електроннапошта: OVD@mepr.gov.ua. Контактна особа відуповноваженого центрального органу: заступник директора департаменту – начальник відділуоцінкивпливу на довкілля Департаменту екологічноїоцінки, контролю та екологічнихфінансів – ГрицакОленаАнатоліївна.

(найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа)


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь