Сервіс ДПС «Електронний кабінет» - це зручно, швидко та ефективно!
Головне управління ДПС у Миколаївській області запрошує до користування Електронним кабінетом – сервісом, призначенням якого є надання платнику податків можливості реалізувати свої обов’язки та права у сфері оподаткування в режимі on-line.
Для ознайомлення користувачів з роботою Електронного кабінету функціонує розділ «Допомога», який є доступним як у відкритій так і у приватній частині кабінету. Даний розділ детально ознайомить користувача із роботою Е-кабінету та кожним із його сервісів.
Електронний кабінет складається із двох функціональних частин:
- відкрита (загальнодоступна)
- та приватна (особистий кабінет).
Усі користувачі без використання кваліфікованого електронного підпису (далі - КЕП) мають доступ до відкритої (загальнодоступної) частини Електронного кабінету.
Вхід до приватної частини (особистого кабінету) здійснюється після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн:
- з використанням КЕП будь-якого акредитованого центру сертифікації ключів – кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг,
- Інтегрованої системи електронної ідентифікації - id.gov.ua (MobileID та BankID),
- за допомогою мобільного застосунку «Дія».
На сьогодні в Електронному кабінеті найчастіше використовуються сервіси щодо:
доступу до загальнодоступних реєстрів,
доступу до особистої інформації (реєстраційних та облікових даних),
пошуку фіскального чека,
створення, перевірки та направлення в електронному вигляді податкової та статистичної звітності, звіту щодо сум нарахованого ЄСВ, запитів на отримання інформації, заяв на реєстрацію платником окремих податків, заяв на отримання довідки про відсутність заборгованості, скарг на рішення Комісії ДПС про відмову у реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН;
сервісів систем електронного адміністрування ПДВ, реалізації пального та спирту етилового, доступу до даних Єдиного реєстру податкових накладних, Єдиного реєстру акцизних накладних, реєстрації податкових та акцизних накладних та/або розрахунків коригування відповідно в ЄРПН та ЄРАН;
сервісів для фізичних осіб-громадян (подання декларації про майновий стан і доходи; отримання відомостей про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб (ДРФО));
подання заяв для реєстрації або внесення змін у ДРФО).
У відкритій частині Електронного кабінету користувачі мають можливість отримувати інформацію, яка відповідно до законодавства є відкритою та підлягає оприлюдненню. Через відкриту (загальнодоступну) частину Електронного кабінету платник має можливість:
скористатися інформацією загальнодоступних реєстрів (дані про взяття на облік платників податків; дані реєстру платників ПДВ; дані реєстру страхувальників; дані реєстру платників єдиного податку; дані реєстру платників акцизного податку з реалізації пального; дані реєстру неприбуткових установ та організацій тощо);
пошуку фіскального чека, який дозволяє покупцям здійснювати пошук чеків, що формуються традиційними реєстраторами розрахункових операцій, та електронних чеків, створених новітніми системами;
пошуку марки акцизного податку, який надає можливість перевірити легальність походження алкогольних напоїв та тютюнових виробів;
перегляду зацікавленими особами довідок про відсутність заборгованості; ознайомлення з бланками податкової звітності;
отримання інформації про граничні терміни сплати податків, зборів,
обов’язкових платежів;
отримання контактів і адрес діючих центрів обслуговування платників; ознайомлення з новинами ДПС;
ознайомлення з інструкцією користувача.
Вхід до приватної частини (особистого кабінету) Електронного кабінету здійснюється після проходження електронної ідентифікації залежно від типу підпису платника:
керівником підприємства - директором, особою, що має право підпису (за даним Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань),
бухгалтером (до поданої до ДПС заяви за ф. 1-ОПП),
уповноваженою особою платника, якій делеговано право підпису податкових накладних, сервісних запитів, операцій та транзакцій системи
електронного адміністрування ПДВ (СЕА ПДВ) та системи електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового (СЕА РПСЕ) тощо;
фізичною особою.
Також надана можливість входу до Електронного кабінету посадових (уповноважених) осіб державних органів, органів місцевого самоврядування, інших органів, підприємств та організацій після проходження електронної ідентифікації з використанням електронного підпису, отриманого такими посадовими особами для виконання прав та обов’язків, покладених на них відповідними органами, в якості «посадової особи» або «фізичної особи».
У приватній частині (особистому кабінеті) Електронного кабінету, крім сервісів відкритої частини будь-яким платникам надано можливість:
доступу до особистої інформації (реєстраційних та облікових даних) з можливістю її вивантаження у форматі pdf та xls,
доступу та контролю за станом розрахунків з бюджетом; електронного листування з органами ДПС;
надсилання в електронному вигляді листів, запитів на отримання інформації, заяв на реєстрацію платником окремих податків, заяв на отримання довідки про відсутність заборгованості;
створення, перевірки та направлення в електронному вигляді податкової та статистичної звітності, звіту щодо сум нарахованого ЄСВ та перегляду процесу створення та подання її;
перегляд раніше поданої звітності незалежно від способу її подання, включаючи звіти, подані на паперових носіях;
доступ до квитанцій щодо приймання та обробки податкової звітності, інформаційних повідомлень, кореспонденції тощо, надісланої користувачу Е- кабінету, та доступ до надісланих користувачем електронних документів;
використання АРІ функціоналу Електронного кабінету (подання звітності, заяв, запитів та реєстрація податкових та акцизних накладних; передача банкам інформації про відкриття/закриття рахунків; фіскалізації чеків та передачі Z-звітів; вивантаження інформації з реєстрів ДПС, стану розрахунків з бюджетом).
Головне управління ДПС у Миколаївській області